Monday, July 9, 2012

Niisama...

...ja nii ta ongi. See nädal saab 6 kuud opist, kuigi keegi siin vist lugemas väga ei käi, siis vähemalt oma mõtted saan endast välja.
Esiteks ei jõua ma seda nädalat ära oodata, sest saan minna uuesti doonoriks :D ohjumal ei jõua lausa oodata ja ega pidevalt tulevad kutsed ka asja paremaks tee ;) aga oodake, kohe tulen!

Söömise suhtes olen lubanud omale kõike mida soovin, sest kogused on ikka ju nii väikesed. Jäätis, mis oli enne mu SUUR lemmik, siis nüüd võttes väikese topsikese, suudan seda vaevu süüa ära ja peale seda on selline tunne, nagu tahaks lõhki minna.
Pildil hea näite täna hommikust: ees on minu söök ja eemal minu 5 a tütre oma, minu toit on serveeritud torditaldrikule, söön alati väikse taldriku pealt, sest kogus on niikuinii väike. Selle hunniku söömiseks kulub üle 15 min. söön pea pool ära ja siis hiljem veel. Nagu ikka ei saa korraga süüa ja kui kiiret pole siis amps iga natukese aja tagant. Aga peale seda olen niiiii punnis, selline tunne, nagu oleks söönud 5 kotletti ja 3 suurt kartulit.
Jätkuvalt ei suuda kuivasid asju süüa...kotletid (poe oma) ja küpsetised nagu saiakesed ja kringlid (tort on märjem, seda saan). Grilli teemal saan süüa peaaegu kõike kuid väga raske on seedida puhast liha. Koguseliselt suudan siis süüa näiteks: ÜKS peenike lambasooles vorst ja lusikatäis salatit, või kõige väiksem sardell.
Kaalu suhtes on mul ahastus tekkimas...jaajaaa, saan aru, et olen juba hämmastava koguse kaalu kaotanud, aga kui ma tean, et peaks veel paremini hetkel veel kaotama, siis muidugi pole ma rahul. Paar päeva on veel aega aga kardan, et nii kaua oodatud uus kaalunumber (algusega 6 siis) ei juhtu :( Tean kolme suurimat süüdlast sellele kõigele, et minu selle kuune kaalulangus alla 2 kilo jääb ja kaal üles alla jo-jootab:

  • maasikad- minu suur nõrkus, ajasin seda kilode viisi sisse, aga suur kogus suhkrut, mida see sisaldab + kui see ei välju , siis ongi jama.
  • krõpsud- aiaia tean :/ langesin see kuu selle lõksu, sest magusat ei taha süüa ja pidevalt hing tahab soolast ja see oli hea krahmata natuke, kuid läksin vist liiale. Igas tahes selle nüüd lõpetasin!
  • vähene liikumine- mul on juba mitu nädalat niiiii palju tööd ja kuna minu töö on istuv, siis siit see tagajärg.
Aga paar päeva siis veel ja tulevad uued andmed!

No comments:

Post a Comment