Monday, April 2, 2012

:)

Nii ja saigi minu kool läbi, kiired ajad möödas selles suhtes, nüüd on aega jälle enda peale mõelda ja ka teile kirjutada. Räägin siis, et kuidas mul hetkel on söömine:
Olen nüüd tahke toidu peal, see läks nii sujuvalt, sedasi, et ei saanud ise ka aru. Alguses öeldi, et peale oppi 2 nädalat vedelik-3 nädalat püree-ja siis tasapisi tahkema peale üle minna. Nagu ütlesin oli üleminek suht kerge ja märkamatu. Söön tegelikult peaegu kõike, asjad mida ma ei söö:
  • KANA- avastasi, et niikui söön kana siis oksendan...õigem oleks öelda, et piinab valusalt seni kuni pean aitama välja :S Aga noh polegi eriline kana sööja ;) Siin ärge te tulevased kõhnujad ehmatage, see, et mõnda toituainet ei kannata hiljem ei ole ime.
  • VÄRSKE SALAT- niuuuu oi kuidas igatsen :( Hapukurki ja tomatit olen söönud natuke ikka aga üleüldiselt ei saa sest see on hetkel veel liiga kõva ja tihke seedimisele.
  • KÜPSETISED- panen üldiselt selle kokkuvõtva nime aga selle alla käib siis võileib, kringel, kook, kõik mis on kuiv! Sest kuna ei saa juua ja süüa ühel ajal, siis jääb maole kõik see kuivaks ja hakkab valutama sees, Kui sööngi mingit kooki peab see olema suht mahakas :P
Vot nii siis...ahjaa ALKOHOOL- eile esimest korda jõin u 150ml õlut, suurim mure alkohooliga on see, et magu ei taha gaseerituid asju (ka limonaadid ja mineraalvesi) ja korra proovisin sõõmu veini mis nagu tulejutt alla läks. Aga õnneks olen väike alko tarbija ka ;)

Kuid keha on kondiseks muutunud, ka mees kommenteeris....tõmbad käega ikka üle ihu ja tunned konte, pepu on kadunu ja ka rind tunduvalt vähenenud aga see kuradi kõht veel ripub...kuradimapekimagu ;).......

Kaalukadu -23,2kg ehk siis kaalun tänase seisuga 80,8kg

No comments:

Post a Comment