Wednesday, April 25, 2012

Liikuma seltsimehed

Alles nädal aega tagasi rõõmustasin ja kiitlesin oma kaalusaavutust ja täna....täna ma vinguks ja kiruks :(
See 78,5kg seisab juba nädal aega :(
Sain teada, et eks suur viga ole selles, et viimasel ajal on hakanud vähenema minul vedeliku tarbimine ja seda ei tohi...peame ikka jooma palju suudame! Seega täna tegin pool liitrit rohelist teed ja teen veel :)

Ahjaa räägime nüüd füüsiliselt liigutamisest.
Juba 2 kuud ma üritan ikka iga päev kui vähegi ilm kannatab käia õues jalutamas miinimum 30 min (enamasti on see ikka 1-1,5h), sain nüüd omale ka kepikõnni kepid ja eile tegin siis proovi.Omamoodi huvitav ja minu üllatuseks mõjutab isegi kõhu küljelihaseid ja käsi. Aga leidsin ka midagi ägedat
Soovitus, algajal proovida esimesel korral 3 korda teha mitte 21 ja iga korraga suurendada :D ja teate....ma tunnen oma ihul peal 2 päeva juba lihaseid, mida ma ei teadnud,et mul üldse on :D
Aga ma tunnen energiat ja rahmeldaks kõvasti.
On ka mingi jama tekkinud, mul on vererõhk jamama hakanud. Olen muidu väga madala vererõhuga inimene u 100/70-le aga nüüd on see nö normis 123/91 kuid minu jaoks liig, tunnen ennast halvasti ja pea valutab....aga äkki on selle süüks ka see, et väikene poja on mul selles palavikuviiruses, äkki ma ka põen seda kuidagimoodi.
Ma jätkan oma kõndimist, sörkimist, kepikõndi, võimlemist ja seda tiibeti joogat :D

Kuid proovige harjutusi!
M

2 comments:

  1. See viis tiibetlast on vist mingi uus trend :) Vähemalt pole ma sellest midagi varem kuulnud ja selle nädala jooksul oled sa juba väga mitmes inimene, kes mulle sellest vaimustunult räägib.
    Meie kodus toimus ühiskondlik video vaatamine ja arutelu, et millised lihasgrupid kõik saavad läbi töötatud. Ja siis tegin mina ettepaneku, et aga teeme siis! Ja selle peale lohistas mees oma suure õllekõhu arvuti ette või diivani peale ja ütles, et tema ahab jõusaali minna ja tema mingi tiluliluga ei tegele. Ja mina istusin ja mossitasin ja otsustasin, et proovin seda asja koos lastega. Aga lapstel on igal õhtul nii palju tegemist kodus, et korraga on kell nii palju, et nad pidid juba tunni aja eest magama minema.
    Ütleme nii, et loll kes vabandust ei leia.

    ReplyDelete