Friday, May 25, 2012

-30kg

Raske on seletada, et milline on see toidukogus, suurenenud ta väga pole kuigi toidukordi olen juurde võtnud vahel (puuvilju).
Pildilt on hea näha millise väikese kausiga ma enamasti söön. Kogus on siis selline, et kui sa kujutad ette oma söögiampsu, siis ma söön enamasti  ainult 4-6 ampsu. Ja ma ei nälgi, kuigi paljud seda pelgavad ja küsivad!

Enestetunne on ausalt öeldes "SITT", ikka veel kõhukinnisusega võideldes vaatan kuidas see kuu uuesti kaal kõigub kilo peale ja maha :( ja sedasi mitu nädalat jutti ...
Kuigi oodatud langus ka tuli, kaua oodatud -30kg
Ämm tõi mulle spets vitamiini, mis oli mõeldud kaalulangetajatele ja sportlastele, et sisaldab suuremas koguses just vajalikku rauda, B12, magneesiumi, jne. Aga iga kord kui ma seda võtsin, siis ajas nii öökima, et lausa siruli võttis, aga muutust enesetundes ja tervises tundsin tugevalt paremuse poole, aga eelmine nädal tehtud valus oksendamine selle suure öökimise peale ja ma ikkagi loobusin. Hakkasin uuesti võtma tavalist vitamiini ja mingitõttu ka see ajab öökima, mis kuradi aine siis seal sees võib seda teha ?!?!?! :/
Mõtlen, et peaks laskma vist perearstil vereanalüüsi teha, et äkki on midagi mida liigselt puudu ...samas....alles 1,5 kuud tagasi andsin kirurgile verd ....
Vaatame edasi!

No comments:

Post a Comment