Saturday, May 12, 2012

4 kuud

Alg kaal 104kg (kõhu ümbermõõt 114 cm)
  • 1 kuu- 90,5 kg, kaalukadu -13,5 kg
  • 2 kuu- 85 kg, kaalukadu -19 kg (kuuga kaotasin 5,5 kg)....(kõhu ümbermõõt 104 cm)
  • 3 kuu- 79,5 kg, kaalukadu -24,5 kg (kuuga kaotasin 5,5 kg)...(kõhu ümbermõõt 97cm)
  • 4 kuu- 75,5kg, kaalukadu -28,5kg (kuuga kaotasin 4kg)...(kõhu ümbermõõt 92cm)
Teate, olen tõesti kõhnaks jäänud, kuigi vahel on valusaid tagasilööke, kus tunned ennast nagu maailma suurim peletis...aga tegelikult on see hämmastav, mida ma peeglist näen ja tegelikult ka tunnen! Ütleme nii, et puupingil on juba piin istuda :D
Kaalukadu hakkab nüüd väiksemaks iga kuuga jääma...tean seda, aga ikka on kurb ja lootusetu tunne, kui näed, et harjumuspäraselt kaal ei sõbrusta sinuga enam nii edukalt. See kuu oli lausa 2-3 nädalat kaal täielikus seisus ja lisaks sellele, on minu liigutamine läinud tugevalt füüsilisemaks- see võrdub ju lihasmassi kasvuga!
Kuid ei heitu, töötame edasi!!!

5 comments:

  1. Väga tubli oled olnud - tõesti! Loodetavasti jõuab su sisemus nüüd välimusle järgi.. kui see viimane on hoo maha võtnud :D Kauneid olevusi pole kunagi liiga palju.

    ReplyDelete
  2. ootoot mismis....ma olen alati arvanud, et olen juba seestpoolt saavutanud oma ilu :D mis sa seletad...ma ei saavuta kunagi väljast samasväärset....OMAARUST vähemalt :D

    ReplyDelete
  3. Ei, sa pole veel oma seespidise iluga leppinud, seda on vaja kasvatada ja modelleerida. On ju päevi, kus sa ei usu vastu vatavat peegelpilti ja miski pole isegi mitte rahuldav (siis kui se "peletis" platsis on või kui kaal ei sõbrusta sinuga jne jne)? Siis kui saabub rahu südamesse ja hinge, siis alles oled õitsema puhkenud ja ilu on täiuslik :D

    ReplyDelete
  4. Wauuuu...ma nüüd andestan sulle :D

    ReplyDelete
  5. sõnatuks võtavad need numbrid, tahaks kirjutada midagi suurt ja ..., aga sõnu pole :) igaljuhul tubli, tubli, tubli!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete