Sunday, August 5, 2012

Alkohool

Viimasel ajal on palju tulnud nii foorumis kui ka tutvus piirkonnas jutuks alkohool. Räägin milline tarbija OLIN ja OLEN mina.

  • ENNE - olin ma nö "kehv alkohoolik" ;) Mäletan hästi oma esimest napsu, kui ma 15 aastaselt Leedus olles lauas sõna otseses mõttes pidin võtma, sest seal maal 15 aastane tõstab lauas juba klaasi. Ja kujutage ette päeva, kus mitu tädi külastati, kõik andsid klaasi shampust ja ma oksendasin hommikul oma sisikonda välja. Igas tahes leian ma sellest esimesest kogemusest olenemata, et mul oli piisavalt enesekindlust, et mitte lakkuda nagu enamus noori. Seetõttu oma täiskasvanu eas on olnud ühel käel loetavaid kordi, kui olen olnud nö "kapsaks joonud", samas mitte kunagi pildituks või mälukasse!!!
    Minule on alati piisanud ühest 0,5l siirist või vahel õllest, kangemat tarbisin üliharva. Ja nö napsu võtsin ka 1-max3 korda kuus ainult. Seega selline ODAV JOODIK :D
  • NÜÜD - vot nüüd on asjad teistmoodi, peale oppi julgesin alkohooli puutuda alles 4 kuul ja osssa kurat kuidas see hakkab sarve. Piisab 0,3ml koksist ja ma olen juba paras kapsas :) ja kusjuures kuigi ma ennegi polnud veini-shampuse ja veel vähem millegi kangema tarbija siis nüüd ei suutnud ma oma võidu shampuse lonkus allagi neelatada. 
Kuid see ainult meeldib mulle, sest alkohool pole vajalik, et seltskonnas oleks "lahe"!
Teisi opil käinud vaadates on hämmastav, grupp jaguneb kaheks, kes peaegu üldse ei tarbi või siis kes ikka täiega panevad...veider, kuhu see mahub ja veel mõjub !?!?!?

No comments:

Post a Comment