Tuesday, September 18, 2012

Anonüümsus!

Ma ei häbene, et käisin opil aga samamoodi nagu ühiskond pole alati puudega inimeste suhtes tolerantsed, siis ei ole nad ka ülekaaluliste suhtes. Nagu juba enne öeldud, siis vaadatakse ülekaalulist ja esimene mõte on: ta on LAISK sest ei liigu....ta ÕGIB....ja selline arvamus jääbki saatma.
Seetõttu ka mina ei  räägi, et ma opil käisin, omad küll võivad kiita aga võõrad hakkavad laitma. Mitte kedagi ei huvita jutt, et harva satume me sellise opi peale oma ülekaaluga seoses, pigem on meil mingi kaasnev haigus! Kokkusaamistel kuuled, kellel mingi diabeedi tüüp, vererõhu jamad, liigesed, jne
Sama endalgi, kes vähegi vaevunud algusest peale lugema minu blogi, see saab ka aru!
Eks ta ole keeruline teema. Tihti uurivad just selised kellel võib olla sellest nö "ideaal kaalust" ainut 10 lisakilo, no ja mida sa siis vastad sellisele, temale kärataks küll, et toitu tervislikult ja liigu natuke :)
Umbes 4 kuud peale oppi tuleb selline arusaamine, kus tajud, et nüüd pean ma ISE hakkama muutma seda kaalu. Kogu minu edasine liikumine ja söömine mõjutab seda õpptulemust!!!!!
Palju on olnud neid, kes liiga mugavaks muutuvad, hakkavad suvalt sööma ja ei liigu. Nemad kas jäävad tammuma kohapeale või isegi liiguvad tagasi :(
Viimase aja on mitu tuttavat selle blogi leidnud, ma vastan hea meeega kõikidele küsimustele, kui palun ikkagi vastutasuks diskreetsust!!!!!!! See on ikka minu elu ja minu "saladus".

No comments:

Post a Comment