Monday, September 17, 2012

Veeniop

Kopsakana juba märkasin oma sääremarjal tumedat ja laia veeni, aga nüüd kõhnenedes tuli see nähtavale ja hakkas tüli tegema.
Perearst keedus mulle andmast kirurgile saatekirja ja käskis mul võtta ühendust opereerinud arstiga. Ma siis võtsin ja piisas ühest pilgust kui määras mulle esimese opi aja :)
Täna oli op!
Sellised sõjamaalingud tehti enne jalale, tegu siis kõige probleemsemate kohtadega....
Päris korralik.
Eks ootamine oli ebamugavat pikk, ei suutnud terve öö magada ja enne oppi hakas uni murdma, aga samas kui ärkasin, siis nagu oleks tunde mõnusat lõunauinakut teinud :D
Nüüd on jalg selline...

 Vedas, et kubemeveen korras veel oi, muidu oleks pilust saati kinni :D ja sedasi kuu aega ;)
Arvasin, et mul läheb vähe kergemalt aga jalale astuda ma ei saa praktiliselt ja mul on keelatud 1-2 nädalat üle 15 minuti jalga rippus hoida, rääkimata seismisest ja liikumisest.
Hetke ma ei tea mitu õmblusega haava mul on , sest jalg on nii tugevalt kinni pandud, reedab ainult mõningane valu piirkond ja kodus avastati, et mul sääremarjal haav on läbi sidemete ja elastiksideme suure laigu teinud. Homme võtab arst korra maha ja puhastab haavad, siis saan ka targemaks :)
Aga vot nii ebamugavaks muutus mu elu ....
Vähe sellest, et pidin seda kõike täna abikaasata läbima olen sedasi vigasena terve nädal 3 lapsega üksi.
Eks saame hakkama, alles oli ju palju raskem op ;)

No comments:

Post a Comment