Thursday, November 22, 2012

Kammitsetud

Hoiatan ette, et ma nüüd virisen :)
Tänu 2 nädalat tagasi läbitub opile ja sellest tingitud 2,5 kuud kestvale "printsessi" perioodile olen ma nii vastikus seisus. Ma ei saa üldse liikuda!
Ok kõndida ma saan ja tohin aga niiii raske on endale pidevalt meenutada, et ei tohi joosta, tõsta ja võimeda :(
Õnneks tegelen nö kaaluseiskamisega aga näen ju kuidas mu ihu muutub vedelaks. Nahk ja lihased on kaotanud igasuguse pingutuse ja kõik on ripakil :/

See on tegelikult rõõmustav, et mitte liikumine mind häirib, kuna ma ei ole täiskavanuna olnud väga liikuv inimene. Samas arusaadav ka, et miks ma taga nutan, aastaid raskuse alla mattunud keha soovib ennast liigutada, sest hea ja kerge on :)
Eks ravin ennast vaikselt edasi ja üritan üle olla, vast uuel aastal hakkan liigutama uuesti ja siis vast proovin oma tärganud fitness hullust ;)

No comments:

Post a Comment