Tuesday, January 24, 2012

Arstid, rohud, uuringud...

  • 2008.a satun ühele üritusele endokrinoloog ja günekoloog Maie Väliga, kes hakkas uurima, minu kaalu kohta ja siis esimest korda kuulsin oma suureks üllatuseks, et kõik paksused ei ole LAISKUS! Ta kutsus mind enda visiidile ja tegime ainevahetuse testi. Enne kui testi tulemused teada saime, proovisin 2 kuud mingeid tablette (nime kahjuks ei mäleta) aga arst ütles, et see on ainuke mida saab toitumise suhtes määrata ilma ainevahetuse testi tegemata. See töötas hästi, kaotas tugevalt isu ja kaal kadus kuuga 5kg...kuid nagu aimate, siis arstide visiidi on meil nagu on ja ei saanud rohkem sinna, et retsepti uuendada, kui lõpuks aja sain, siis jäigi diagnoos kuulmata ja rohud määramata, sest ma sain teada rasedusest.
  • Diagnoosiks ainevahetusetestil oli hüperinsulineemia.
  • Kuna rohud on kanged ja ohtlikud, siis lükkus minu ravimine selleks ajaks, kui laps on rinnast võõrutatud.
  • 2011 jaanuar oli kõik läbi ja mulle määrati raviks 2x päevas Metforal 850g. Selle rohuga loeti kaasa mulle sõnad: laste saamine lükka vähemalt 5 aastat edasi ja ravin sellega ennast 5 aastat, ÄKKI siis saab midagi korda, kuid kaalulangusest ei räägi.

No comments:

Post a Comment