Monday, January 30, 2012

Operatsioon 11.01.2012. kell 9.00

Hommikul oli megavara äratus, 6.30. Kirurg käis veel ja õed siiberdasid edasi tagasi. Toodi mulle tablett, mida hoiatati, et ei tohi enne pesule minemist võtta...hea oli et kuulasin ;) Toodi ka mingid naljakad sukad, mis tuli pikali olles jalga surama, pärast selgus, et need olid mingid opisukad, et trombe ei tekiks jne. Pesul käidud, võtisin tableti ja jäin rahus voodisse ootama, et närv võimust ei võtaks...ahjaa need liibukad sukad surasin ka jalga. Minu op pidi hakkama kell 9.00. Natuke enne seda tulidki õed, panin selga kleidikese ja sõit hakkas. Kusjuures see tabla hakkas juba täiega tööle, öeldi, et see on rahusti ja täiega uimaseks tegi. Minu ainuke mälestus siis oli nii, et sõitsime, lifti minek, opi saal...kusjuures ma ei mäletanud, et oleks lauale roninud, aga see kena vene noormees kes oli siis minu anestesioloogiks vestles veel minuga, hoidis käo ees maski, tundsin, et kanüül pandi käele ja siis tegin SILMAD LAHTI!
Toas oli ülimalt ere valgus, masinad piiksusid, olin heas tujus ja õnneks ka valudeta, kohe tulid kaks väga mõnusat õde ja vestlesid minuga, veider oli see, et olin täiega ärkvel juba aga silm ei seletanud. Küsisin ainult oma suurimat hirmu, et kas mul on kateeter pandud, sest mul oli räige põiekas :D Õde rõõmustas mind, et ei ja küsisin kohe pissile :D Sain oma elu esimese siibri kogemuse osaliseks ;)
Kohe viidi mind ka tagasi palatisse, vaatasin kella, see oli 13.14.
Õde näitas ka kohe, et mis mul kõik on, nägin enda küljes asja, mida ei osanud oodata...dreen!
Õnneks kõige hullem olukord ka polnud, uimerdasin ja valutasin katkendlikult. Õhtu poole hakkasin ennast natukene selgemalt tundma, siis üritasin ka istuma tõmmata, et õhtul ikka ise vetsu saaks. Õhtul just kui õdede vahetus oli ära, sain mina ennast juba kauem istuma ja kui väljendasin soovi minna juba ise kõndima ja vetsu, siis tuli noormees Mihkel (keda palatikaaslane u 70 proua ikka kiusas, et ilus noor poiss), võttis ümbert kinni ja tema ning oma truu tantsukaaslasega (tilgutijalaga) loivasime siis pissile :) Seal sain õnneks ikka privaatsust ;)


No comments:

Post a Comment