Tuesday, January 24, 2012

Opi eelne takisturada

Mul oli siis pool aastat aega käia ära uneuuringus ja mõõganeelamises. Uneuuringuga seoses konsultatsioonil käisin novembris. Dr Veldi oli fantastiline arst, vaatas ja uuris mind ja vestlesime pikalt, niikui ta mulle kurku vaatas ütles:" Seda ma arvasin". Selgus siis, et mul on ka sünnipäraselt kalduvust paksusele oma hambumuse ja neelu kuju tõttu. Visiidi lõpus lisas, et soovitaks kindlasti mul opile minna .
Esimene test oli andur käe külge, mis 24h jooksul salvestab minu pulsi ja hapnikutaseme, selle test oli korras aga sooviti ka üldist uuringut, mida tehakse öösel haiglas magades...naersin, et ongi hea rahulik ilma lasteta magama minna ;)
Selle tegime alles 3 jaanuar 2012.a sest varem polnud aegu. See oli veider asi, läksin õhtul kohale, vaikne palat ja kodust võtsin une kaasa ;) Peaaegu pandi tund aega andureid külge: pähe, näole, rinnale. Ninna jooksis kaks voolikut ja ka suu juurde ulatus üks mikrofoni ots....olin nagu robot :)
See test oli ka enamvähem korras (saab 8. veebruar täpsemalt kuulda kui visiidile lähen) tähendab, et lämbumisohtu pole, mis oleks opile saatuslikuks saanud.
Tegelikult on selle opi eel mitu testi: mõõganeelamine, UH, uneuuring ja vajadusel veel mõned.

1 comment:

  1. Eks ta ole, seda ei tohikski võtta liiga kergekäeliselt.

    ReplyDelete