Thursday, January 19, 2012

Eellugu

Räägin natukene ka millest minul kõik alguse sai.
Kooli ajal polnud ma nüüd kõige paksema aga ka mitte kõige peenem...ütleme siis, et paras :) Keskkooli lõpetades kaalusin vaevu 50kg, olin hästi kõhna ja normaalselt lihastes.

Kaalustatistika
  • Olen sündinud 1982.a ja 162cm pikk.
  • 2002.a olen 20 aastane ja kaalun ikka vaevalt 5okg, kuid suvel jään ootama oma esimest last. Paari päevaga läksin sõna otseses mõttes paiste, riided ei läinud enam selga ja halb hakkas sest liigutada oli võimatu. Laps sündis 2003.a ja sünnitama minnes tuli mulle kukile +35kg lisakaalu :( See kaal ei kadunud enam!
  • 2006.a suvel jäin ootama oma teist last, lisandus lubatud +12kg. Sünnitama minnes oli kaal 86kg.
  • 2009.a ootan oma kolmandat last, kaaluks on raseduse alguses 92kg, sünnitama minnes (2010 jaanuar)oli kaal 94,5kg...olin enda üle uhke, sest ülekaalulistel on suur oht veelgi nö üle süüa.
  • 2010-2011.a liigub minu kaal 92-102.5kg vahel
Suurimat muutust hakkasime tegema oma pere toitumisest 2011 jaanuaris, kaotades saia menüüst, seetõttu ka vähendasime küpsetamist, suurendasime veelgi niigi korraliku salati osakaalu toidu juures ja tõime rohkemalt köögivilju toidu juurde.
Oma elu AINSA dieedi tegin ma 2011.a aprillis, proovides koos tuttavaga käsi-käes proteiini dieeti. See töötas väga hästi! oleks töötanud veelgi paremini kui ma oleks suutnud hoida toidu kogustest kinni, aga kaalukaotus oli 95kg pealt 88,5kg peale.
Kuid saatuslikuks sai töö, mis minul on istuv ja veelgi hullemas variandis, kodune! :( ülipikad tööpäevad mis ulatusid hooajati 1-3 öösel andsid oma karistuse.

No comments:

Post a Comment