Thursday, February 16, 2012

1 kuu

Kokkuvõtlikult oli esimene kuu siis parajalt raske, kuid hetkel on kõik valud ununenud ja siht on etepoole suunatud uue inimese saavutamise poole :)
3 nädalal hakkasin sööma püreetoite, ehk tegin kõik mida ka pere sööb püreeks....mehel olid õnnepäevad, sest tema, kes makaroone ja riisi ei armasta sai õnneks kartuliperioodi pikalt, kuna neid ju ei aja läbi nuimiksri. Tegin ka teohkelt endale eraldi köögivilju jne.
Kuid on söömisel ka pahupool olnud.
Niikui toit oli kas liiga kuiv või ikkagi liiga tükiline, siis hakkas nii halb ja mind päästis piinadest ainult konkreetselt näpud kurku, saades välja selle viimase sööma hakkas kerge nagu poleks midagi olnudki.
Liikuma hakkasin veelgi võimsamalt, eriti peale seda, kui sain teada, et lähedane tuttav ka opil käis ja jalutab iga õhtu, olen hakanud ka mina jalutama õhtuti. Eks vahel olen ikka laisk, kui ikka miinused siin üle -24C olid ja tuiskas ;) Aga niii hea on liikuda!!!

Kuigi ütleks, et energiat on tulnud ülimalt palju, siis samas on mind algusest peale tabanud ka selle opi läbinute suurim needus KÜLM ON!!!! Tegelt ka, te ei kujuta ettegi, jalad külmetavad ja minusugune sussi vihkaja mõtleb, et tahaks ka nüüd endale neid soojasid kapukaid :P Ja kusjuures avastasin koolis, et ka sõrmeotsad muutuvad külmaks kui pean istuma. Teisalt kuigi energia on tulnud on samas ka suur unekas tekkinud, seda seletati sellega, et kuna organism üritab leida nüüd viimseid energiaid, et peletada külma ja ka vähes söömist, siis ta on ka kurnatud. Ma vist magaks koguaeg nüüd.
Minu mehe suureks rõõmuks olen ma hakanud ka sauna nautima, sest seal on ju soe :D

Kaalukadu 1 kuul 13,5kg


No comments:

Post a Comment