Monday, February 20, 2012

I like me!

Õnneks ma ei tunne ennast nii :)
Aina paremaks läheb, aina vaatan kuidas palju on minu küljest kadunud, näiteks just see jube rasvakõht, mis oli juba sama kaugel kui mu suur partii ja see energia...ooh pidasin vastu 2 rasket päeva täis koolitamist ja ....ma tean , et ei tohi nii teha aga täna sain süüa ainult 2 tassi teed, kohukese ja pool topsi kodujuustu. Luban, et hakkan paremini sööma. Kuid samas olgem ausad, leia sa poest midagi soolad, et püree toiduline seda saak kohe võtta ja süüa!?!?!?!? ainult võta kohuke või kreem...väkk aitab juba.

2 comments:

  1. Tead, Põnni titetoidud on ka päris maitsvad. Vähemalt mulle ja Eerole küll meeldivad. Kindlasti on need oluliselt tervislikumad kui kohukesed:)

    ReplyDelete
  2. Jah mulle ka soovitavad ja kui maitse jälk, siis panna puljongit sisse puruna...aga seda ei saa ka ju krahmata poest ja kohe süüa külmalt!!!

    ReplyDelete