Thursday, February 16, 2012

Söömine

Karmen palus teha pilti selles, et milline on minu toidukogus. Selline väikene reegel on "3 supilusikatäit", nagu ka pildil siis näha, et max kogus on mulle 1 muna, kohuke, väikene kohupiimakreem, jne
Kuigi on probleeme liiga tihke või tükilise toiduga, siis omletti ma suudan vaikselt süüa.
Suurimat puudust tunnen, värskest...salatit tahaks!

Kui õhtul panen perele suured praetaldrikud lauale, siis ei pane ma endale isegi mitte väikest taldrikut vaid lausa alustaldriku :P

Söön u 3-4 korda päevas, enamasti hommikul joon suure tassi (loe u 350ml) teed või mahla, lõuna ajal söön püreed, siis õhtul perega ja oleneb kuidas mul päev on olnud siis äkki ka õhtupoole midagi väikest (kohuke või poolik (väike ) jogurt). Aga üritan terve päev ainult juua, seetõttu laua taga töö on hea, et tass ainult laual ja trüüpan!

Õnneks panni kõrval ma ei nuta, kui välja arvata see, et salatit tahaks hullult süüa :)
Ja vahel kui lööb välja, et TAHAKS KA...siis jõuab kohale ka see, et see on kõik ainult minu mõtlemises kinni!!!
Suurim abi on muidugi selles, et kuna selle Sleeve opi käigus eemaldati ka see piirkond, mis nö "näljatunnet" tekitab ja ma ei tunne enam sellist nälga.

2 comments:

  1. Hey! Komistasin su blogi otsa ja kõigepealt palju jaksu sulle!

    Aga mul tekkis küsimus, et kas siis kohukesed on lubatud kraam? Mäletan vanast ajast, et kaalujälgijad pidasid neid väga punktirohkeks kraamiks ja kaloraaž on ka väga kõrge. St, et naisterahvas võiks umbes 4 tükki päevas süüa ja muud ei midagi.

    ReplyDelete
  2. Tänud :)
    Esiteks ei söö ma iga päev kohukest aga arvestades seda, et isegi kui söön kohukese ja kohupiimakreemi ja muud ei tarbi ma ikka üle 500 kcal päevas...kuid peaks tarbima 1000 kcal ....

    ReplyDelete