Saturday, February 25, 2012

45 päev, -17kg


Kas olete tähele pannud, et tihti on numbritega selline nali, et ühe tulemuse peale vaatad "ok, päris normaalne" ja teise peale "issand, kust see veel tuli ?". Kui mul kuu täitumisel tuli -13,5kg siis vaatasin et norm tulemus aga täna kui vaatas -17kg vastu ehmatasin ära, et WAUUUU.
Kuid see selleks, ma tahtsin rääkida selles, et kuidas minusugused "kaaskannatajad" kokku said :D
Mul on väga kahju, et ma leidsin selle teemalise foorumi alles peale oppi, sest nende tugi oleks asendamatu olnud :) Kuid me saime kokku ja sain ka siis näha neid inimesi otse kelle juttudele elame koguaeg kaasa ja ka neid kes siis nö meie inspiratsioonid :) Jätsin meelde paar õpetusõna, mis nii mõndagi vast aitaks.
  • NAHK- Kõikidest kreemidest parim on anda nahale shokki ;) ehk siis SAUN SAUN ja veelkord SAUN ;) ja saunast karmauhh lumehange :D (ma luban, et homme kargan niisama õue mineku asemel kõhuli ka ;) ) Ühesõnaga väga tugeva ja pideva temperatuurimuutusega saab nahale anda tema õige vorm ja teate ma usun, sest seda rääkis mees kes 160kg pealt 86kg peale on saanud :)
  • KIIRE KAALUKAOTUS- Selle puhul on suur oht, tasakaaluhäiretele, seega tähelepanu!
  • SÖÖMINE- Tegelikult tuleks ikkagi toituda oma enesetunde järgi, ei saa seda teha ikka teiste soovituste alusel ka , sest hiljem on meie "võimekus ja taluvus" erinev. Nägin oma suuuuureks üllatuseks, kuidas alla 10 päeva tagasi opil käinu neelatas oliivi.
  • NB- kui on ikka mure siis kiirelt võtta arstiga ühendust ja kui sa ei saa arstiga läbi või on mingi tõrge, siis vali kiirelt uus.
Minu jaoks õhtu tähtsaim soovitus oli selline: kui sa oled mingi tulemuse juba saavutanud, siis võid vaadata tagasi ja ennast kiita, kuid ära jää seda tegema, sest võidki sinna kinni jääda. Siht silme ees, liigu edasi!!!
Nägin ka seda naisterahvast, kes siis on nö mulle eeskujuks hetkel, kuna ma olen tegelikult üks kergemate killast, siis ei saa ma ju ennast võrrelda 130 kilosega. Foorumis on naine, kes oli 106kg ja käis opil täpselt aasta varem (12 jaan) nüüd kaalub 58kg. Ma uurisin enne juba temalt, et kui palju ta u iga kuu kaotas jne ja hetkel liigun sama tulemuse suunas. Teda oli niiii hea näha!
Vast järgmine kord kokku saades saan mina ka kiita kui hea välja näen ;)

1 comment:

  1. Palju õnne kullake, see on juba väga väga uhke miinus! Ma loodan, et ma järgmine kord nähes Sinust mööda ei jookse, et ei tunne äragi ;)

    ReplyDelete