Wednesday, February 15, 2012

Teine nädal

Ma räägin natuke ka teist nädalat. Käisin oma kohalikus perearsti punktis õmblusi eemaldamas, see oli vastik kogemus. Kuna minu elu ainuke op ja õmblus oli eelmine aasta peopesal asetsev 3 sõlme siis arvasin, et tean mida oodata....aga eksisin. Esiteks ei pesnud õde käsi, isegi ei desinfitseerinud, siis lõikas ta õmblusi nüride ja suurte (kas olid vanad arsti käärid või vist isegi kontorikäärid) kääridega :S Poleks tegi hea õega oleks kisama pistnud...eks ise ka loll et ei käratanud, aga see selleks enam.
Kuna liigusin juba jõudsamalt, sest mees viis nv jalutama, siis arvasin, et olen suuteline ka kolmapäeval kooli minema. Läksin, kuid see oli suur viga! Kuna ikka ei saanud istuda hästi, siis kujutage ette loengut kus sa pead istuma 10-17 kõval toolil. Samas järgmine päev oli selline vabam koolipäev, kus vajadusel sirutasin ennast ja liikusin kui paha hakkas, aga tunda oli, et liiga vara oli minna.
Seletan lähemalt, et miks ma istuda ei saanud hästi: minu õmblused jooksid reas küljelt-küljele täpselt ribide alt, lisaks tundus värskelt lõigatud magu nagu kont kõhus ja see isegi punnitas ribi alt välja (see on õnneks nüüd kadunud).

Kaalukadu oli teisel nädalal ligikaudu 9kg

No comments:

Post a Comment