Friday, February 17, 2012

-14kg

Tegin väikese võrdluse, et milline ma välja näen siis enne ja nüüd ja hakkan tegema iga natukese aja pärast, kui muutus tugevalt väljendub, veel pilte :)
Nagu näha, siis võtab see suur kaal ka suurema osa pildist ;)
Kuigi -14kg pole riietuses nr väiksemaks veel läinud, aga vanad on juba väikesed ja enamus on parajaks muutunud. Pea 6 aastat kandsin 14 nr riietust ja aimamatult muutus see viimase 2 aastaga 16 peale. Nüüd on suve (loodetavasti tegelt kevadet ) ootamas 3 paari tutikaid 14 nr pükse ;)
Pilt on endal ka hea vaadata, aga pigem rohkem neile, kes mind palju ei ole näinud ja viimase kaardi kohta ütlesid, et pole muutust.



9 comments:

  1. Viki, ma olen väga uhke su üle :) Vahe on ilusti näha! Nüüd vaid enam ja enam trimmimaks! :D

    ReplyDelete
  2. Muutust on ju vägagi näha, vaata juba näost. Mis peamine, Sa särad lausa:) Ning möödas on ju AINULT kuu aega:)

    ReplyDelete
  3. Teate, sellel päeval oli mul enesetunne laes. sest kui ma istun ja alla vaadates ei vaata vastu pall vaid hakkab juba voolujoonelisemaks minema vaade, siis muidugi oli mega tuju....

    ReplyDelete
  4. Räägi jah mulle selliseid jutte, vot lähengi ja jooksengi arsti juurde, et tahan kah. Räägi parem, kuidas nüüd Su päev välja näeb. Kuidas Sa sööd, kui tihti ja kui palju korraga, mida jood jne. Mis vitamiine? Kas näljatunnet, magusaisu on?
    Veena mind, et see kõik on seda väärt, et ma elu lõpuni sellega elaks.

    ReplyDelete
  5. Mul on tunne, et kõik vastused saad kui eelnevad postitused viitsid läbi lugeda ;)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui nüüd see kõik on tehtud, kas sa kahetsed ka oma otsust?

      Delete
  7. Kle ma panin veel uuesti söömisele juttu, aga tead see kahetsemise teema on vähe teine jutt ja ma kirjutan selle varsti lausa eraldi teemana siia!

    ReplyDelete
  8. Sa näed vapustav välja!!! Tegelikult on see sära Sul mõlemal pidil olemas, isegi kui ma kuulnud olen mõned korrad ka mitte nii rõõmust ja lõbusat vikit, siis lives oled sa alati säranud ja rõõmus olnud. Edu Sulle igaljuhul!!!

    ReplyDelete